بعضی از فاکتورهای یک نمایشگاه بین المللی:

  1. حضور غرفه دار از چند کشور
  2. حضور بازدید کنندگان از کشورهای مختلف
  3. امکانات و زیر ساختهای نمایشگاهی متناسب با حضور این شرکت ها و افراد(مثل رستوران،سرویس بهداشتی و .)
  4. امکانات و زیر ساختهای شهری متناسب(مثل هتل،تاکسی،فرودگاه،.)
  5. زمان مناسب از نگاه تقویم بین المللی و متناسب با فصول داخلی
  6. اطلاع رسانی منظم هر ساله و برگزاری منظم و سر موقع نمایشگاه در سالیان متمادی
  7. ارائه کالای مورد مصرف جهانی با استانداردهای بین المللی

با یک نگاه سطحی به لیست موارد بالا متوجه می شویم که امکان برگزاری یک نمایشگاه بین المللی سنگ در ایران فقط در سایه برنامه ریزی،برگزاری منظم و هدفدار و طی زمان نسبتا طولانی امکان پذیر است و هرگز 1 ساله نمی توان به چنین اهدافی دست یافت.

با وجود بازار کساد داخلی به نظر می رسد که یک نمایشگاه سنگ بین المللی با مشخصات گفته شده در شرایط فعلی یکی از ضروریات صنف سنگ است.

مسلما برای هر نوع بررسی و اقدام جهت افزایش این کمیت و کیفیت داشتن آمار شرکت کنندگان به تفکیک اصلی ترین نکته است.

نویسنده:مهندس حسین جعفریان
کارشناسی عمران
مدیر عامل گروه مهندسی و بازرگانی بهنگام


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

منو خودت عنوان استودیو معماری دکو آرتیو دنياي مزه ها نقدو بررسي محصولات اپل | اپل سنتر سکوت دانلود Patrick DEUTSCH dojeldi